Rozpoczęły się prace przygotowawcze związane z remontem oficyny na terenie Komendy Powiatowej Policji w Głogowie. Gmina Miejska Głogów przekazał na ten cel 55 000 zł.
Wstępne prace przygotowawcze i przygotowanie dokumentacji remontowej jest możliwe dzięki podpisaniu porozumienia pomiędzy Prezydentem Miasta Głogowa Rafaelem Rokaszewiczem a Komendantem Powiatowym Policji w Głogowie podinsp. Mariuszem Bużdyganem. Miasto przekazało na ten cel 55 tys. zł. Wyłączony z użytkowania budynek wymaga dużych prac remontowych. W tym roku przystąpiono już do przygotowania projektu remontu oficyny. W roku 2018 wyłoniony wykonawca rozpocznie remont budynku oraz placu manewrowego.
-Taki jest plan związany z poprawą infrastruktury oraz warunków pracy głogowskich policjantów – mówi podisnp. Bogdan Kaleta, oficer prasowy KPP w Głogowie. – Remont umożliwi powrót całkowicie wyłączonego z użytkowania budynku do jego normalnego wykorzystania. Poprawi warunki obsługi interesantów oraz warunki pracy samych funkcjonariuszy.
Zdjęcie: KPP w Głogowie