Punkt Obsługi Klientów NFZ w Głogowie zostaje przeniesiony na ul. Kotlarską 15. Rozpocznie tam działalność 1 marca.

Nowe miejsce jest zdecydowanie bardziej komfortowe i przestronne. Od najbliższej środy, 1 marca klienci będą obsługiwani w centrum Starego Miasta przy ul. Kotlarskiej 15.   Punkt Obsługi Klienta o powierzchni prawie 120 mkw. znajduje się na parterze budynku. Będą w nim dwa stanowiska bezpośredniej obsługi klientów oraz jedno stanowisko sezonowe.

–  Doskonalimy obsługę nie tylko w dużych miastach, ale też w mniejszych miejscowościach. Zależy nam na wysokiej jakości naszych usług – chcemy być blisko naszych klientów. Dlatego nowy punkt jest w tak dogodnym miejscu – podkreśla Łukasz Sendecki, dyrektor Dolnośląskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ.

W nowej lokalizacji będzie Kącik Małego Klienta i toaleta dla klientów, w tym dla osób z niepełnosprawnością. Będzie tam też miejsce do przewijania niemowląt. Punkt Obsługi Klienta będzie czynny od poniedziałku do piątku w godz. 8 – 16.

 

W punkcie klienci będą mogli:

  • uzyskać Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnegooraz certyfikat tymczasowo zastępujący EKUZ;
  • potwierdzić Profil Zaufany;
  • podpisać umowę o dobrowolne ubezpieczeniezdrowotne;
  • zweryfikować ubezpieczeniezdrowotne;
  • potwierdzić zleceniena zaopatrzenie w wyroby medyczne;
  • dowiedzieć się więcej o Internetowym Koncie Pacjenta, Profilu Zaufanym oraz aplikacji e-zdrowie;
  • uzyskać podstawowe informacjew sprawach związanych z działalnością NFZ, w tym o leczeniu uzdrowiskowym.

 

Całodobowo można skontaktować się również z bezpłatną, Telefoniczną Informacją Pacjenta (800 190 590).