Jeden pracownik na długotrwałym zwolnieniu zdrowotnym i sezon urlopowy wpłynęły na nieznaczne wydłużenie się kolejek interesantów do Wydziału Komunikacji. Jak zapewnia wicestarosta sytuacja została opanowana.
Brak numerków w biletomacie i niemożliwość zarejestrowania się przez Internet do Wydziału Komunikacji spowodowało niezadowolenie wśród potencjalnych interesantów. Wicestarosta Głogowski Jeremi Hołownia zapewnia, że nie ma powodu do paniki, sytuacja została opanowana, pracownicy zostali przeniesieni z innych stanowisk, aby petenci nie mieli problemu z zarejestrowaniem samochodu, otrzymaniem prawa jazdy czy dowodu rejestracyjnego.
– Sezon urlopowy i długoterminowe chorobowe jednego z pracowników spowodowało chwilowe kolejki do Wydziału Komunikacji. Dla usprawnienia pracy przesunęliśmy pracowników z innych stanowisk na te stanowiska newralgiczne. Nie możemy przesunąć pracowników z innych wydziałów, ponieważ pracownicy wydziału komunikacji mają pewne uprawnienia , których z dnia na dzień nie można uzyskać. –mówi Jeremi Hołownia Wicestarosta Głogowski.
Do wydziału komunikacji można rejestrować się przez Internet i pobierać bilety w biletomacie. Rejestracja drogą internetową odbywa się na trzy tygodnie, czyli 21 dni przed terminem wizyty w godzinach od 7:00 do 16:00. Jak zapewnia wicestarosta w ciągu dnia pracownicy rejestrują około 40 pojazdów. Indywidualni petenci i firmy samochodowe traktowani są w ten sam sposób.
– Apelują, aby petenci, którzy rezygnują z wizyty w wydziale powiadamiali o tym pracowników. Będzie można będzie przyjąć innych petentów, którzy np. czekają przed drzwiami wydziału – mówi Jeremi Hołownia Wicestarosta Głogowski.
W wydziale komunikacji trzy osoby zajmują się rejestrowaniem samochodów. Dwie osoby są na stanowisku dot. wydawania praw jazdy, jedna osoba wydaje dowody rejestracyjne. Naczelnik wydziały także nie stroni od przyjmowania petentów na w/w stanowiskach.