Wakacje, pora relaksu, a pogoda nie rozpieszcza. Chłodno i mokro. Młodzież chętnie korzysta z krytego basenu. Najkorzystniej jest mieć przy sobie Kartę Stałego Klienta.

Na baseny kryte przychodzi coraz więcej chętnych bez względu na wiek. Pora wakacji, przedszkola zamknięte, dzieci i rodzice szukają sposobu na aktywne spędzenie wolnego czasu. W brodzikach moczą się maluchy a dorośli uczą swoje starsze pociechy pływać kraulem, żabką czy na pieska. Rodzinny pobyt na pływalni można trochę zredukować. 

-Warto jest mieć Kartę Stałego Klienta – mówi Emilia Szajowska, Prezes Chrobrego Głogów  S.A. – Upoważnia ona do korzystania nie tylko z basenów, ale między innymi kortów. Karta klienta dostępna jest już w cenie 45 zł. Na życzenie klientów mamy także kartę 1+1. 

Chrobry przy zakupie kart stosuje rabaty. I tak przy nabyciu karty za 50 zł klient płaci 45 zł, rabat wynosi 5 zł. Przy zakupie karty za 100 złotych Chrobry udziela 15 zł rabatu. Rabat za karetę 200 zł wynosi 30 zł. Przy zakupie karty za 1000 zł, przysługuje 30 % rabat. Termin ważności karty zależny jest od jej kwoty. Karta 50 zł ważna jest 3 miesiące. Każdą Kartę Stałego Klienta można uzupełni, przedłużając w ten sposób jej ważność.

-Przychodzę na kryty basen, bo jest zimno – mówi Sebastian. – Umawiam się z kolegami i godzinę pływamy. Jestem już trzeci raz w tym miesiącu. Nie mam karty, bo pewnie rodzice o tym nie wiedzą. Porozmawiam z nimi o karcie.  

– Korzystamy z basenu bo jest zimno, a córka chce popływać. Nie mamy Karty Stałego Klienta, ponieważ przychodzimy na pływalnię sporadycznie – mówi Sylwia, mama 6-letniej Agatki.

-Moja ciocia ma Kartę Stałego Klienta, czasem z nią przychodzę na basen. Ciocia lubi przebywać w saunie. Ja wolę popływać – mówi Andżelika. – Dzisiaj jestem z koleżanką. Mama zafundowała nam bilety.     

 

Zdjęcia: ANJA