Dofinansowanie obejmie pokrycie kosztów demontażu, zbierania, transportu oraz unieszkodliwienia zdemontowanych wyrobów azbestowych. Wnioski na dofinansowanie przyjmowane są do 12 lipca.

Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Żukowice planuje się zrealizować także i w tym,  2019 roku. Złożenie wniosku przez zainteresowanych właścicieli lub zarządców nieruchomości jest warunkiem wykonania zaplanowanych usług. 12 lipca 2019 r mija termin składania wniosków.
– Wniosek, będzie stanowił zobowiązanie wnioskodawcy, że nie wycofa się z projektu realizacji zadania oraz zobowiązanie do zawarcia umowy z Gminą Żukowice o udzielenie wnioskodawcy dofinansowania kosztów usuwania wyrobów zawierających azbest, po pozytywnym otrzymaniu przez gminę dotacji z WFOŚiGW we Wrocławiu – wyjaśnia Krzysztof Wołoszyn Wójt Gminy Żukowice.

Wnioski i dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy Żukowice, 67-231 Żukowice 148, w pokoju  13 na I piętrze, telefon 76 831 42 41 wew. 40, od poniedziałku do piątku w godz. pracy urzędu.