www.dolnyslask.travel.pl to nowy portal promujący potencjał turystyczny Dolnego Śląska. Prezydent Głogowa zachęca branżę związaną z turystyką do bezpłatnego zareklamowania się na tym portalu. 

Portal prowadzony jest przez Dolnośląską Organizację Turystyczną, działającą wspólnie z Urzędem Marszałkowskim Województwa Dolnośląskiego oraz Urzędem Miasta Wrocławia. I skierowany jest do branży turystycznej – od hoteli i gospodarstw agroturystycznych, przez producentów regionalnych, po instytucje kultury.

– Z każdym dniem zgłaszają się do nas kolejne osoby i instytucje, zainteresowane dołączeniem do portalu. Wszystkie te osoby dostrzegają bezprecedensową szansę, jaką daje nasz projekt – szansę na stworzenie efektywnej i stałej współpracy w obszarze dotąd kojarzącym się głównie z konkurencją – pisze Rajmund Papiernik, dyrektor biura DOT. Nasz region jest niezaprzeczalnie wyjątkowy pod względem zagęszczenia bogatego i zróżnicowanego potencjału turystycznego. Na tym fundamencie wiele lokalnych społeczności stara się od lat budować swój dobrobyt i ekonomiczną bazę. Jednakże Państwo – doświadczeni samorządowcy i działacze społeczni – podobnie jak my, również jesteście świadomi faktu, iż sam potencjał to nie wszystko. W naszym przekonaniu podstawą działania mającego na celu stworzenie z Dolnego Śląska i jego subregionów czołowej marki turystycznej w kraju i za granicą oraz popularyzacji regionu, jako kierunku masowego ruchu turystycznego, jest informacja i współpraca. Portal jest idealną platformą do realizowania tej strategii – czytamy w informacji.  

– Drodzy Głogowianie, jeśli pracujecie w branży związanej z turystyką, chcecie zareklamować smaki swojej restauracji czy kawiarni, jesteście producentami lokalnych produktów i rękodzieła – ten portal jest dla was – mówi Rafael Rokaszewicz, Prezydent Głogowa. Zupełnie nieodpłatnie wasza oferta będzie umieszczona na tym portalu dolnośląskim – dodaje prezydent.

Oferty ze zdjęciami i wszelkie pytania można wysyłać na adres: wycieczki@dot.org.pl .