OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Od 19 lutego do dnia 6 marca 2021 r. pracownicy Urzędu Miejskiego w Głogowie będą doręczać mieszkańcom Głogowa decyzje w sprawie wymiaru podatku od nieruchomości  oraz w sprawie wymiaru podatku rolnego i podatku leśnego. Decyzje doręczane będą za potwierdzeniem odbioru pod wskazane przez podatników adresy korespondencyjne.

W związku z aktualną sytuacją epidemiologiczną akcja doręczania decyzji prowadzona będzie  w pełnym reżimie sanitarnym, z zachowaniem odpowiednich środków ochrony. Decyzje, które nie zostaną doręczone przez pracowników Urzędu Miejskiego do dnia 07.03.2021 r. będą wysłane listami poleconymi za zwrotnym potwierdzeniem odbioru, na adresy korespondencyjne wskazane przez podatników.

W związku z zagrożeniem epidemiologicznym urzędnicy zachęcają  do  dokonywanie wpłat na rachunek bankowy, ograniczenia wpłat w kasie urzędu.  W każdej decyzji ustalającej wymiar podatku od nieruchomości, podatku rolnego i podatku leśnego wskazany jest indywidualny numer rachunku bankowego założonego dla nieruchomości, której dotyczy decyzja.